UAB „Audionas“,
Kranto g. 11-3, Panevėžys
Įmonės kodas 147978312,
PVM mokėtojo kodas LT479783113
A.s. Nr. LT08 7044 0600 0520 9339, AB SEB bankas, kodas 70440
Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje sąlygos
I. Bendrosios nuostatos
1.1 Sąvokos:
1.1.1. Pirkėjas – asmuo, užsiregistravęs internetinėje parduotuvėje.
1.1.2. Pardavėjas – UAB „Audionas“, taip pat jos teisių perėmėjai.
1.1.3. Internetinė parduotuvė – UAB „Audionas“ internetinė parduotuvė, esanti adresu www.audionas.lt
1.1.4. Parduotuvė – ne elektroninėje erdvėje egzistuojanti UAB „Audionas“ parduotuvė adresu Kranto g. 11-3, Panevėžys
1.1.5.Prekė (-ės) – bet kuri internetinėje parduotuvėje siūloma prekė, taip pat Pirkėjui perduota prekė.
1.1.6. Vartotojas – Pirkėjas – fizinis asmuo, perkantis Prekes savo asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija, tenkinti.
1.1.7. Sutartis – vadovaujantis šiomis sąlygomis Internetinėje parduotuvėje sudaryta Prekių pirkimo-pradavimo sutartis.
1.1.8. Sąlygos – šios Prekių pirkimo-pardavimo Internetinėje parduotuvėje sąlygos.
1.2.Šios Sąlygos yra standartinės sąlygos, pagal kurias sudaromos Sutartys Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjas, prieš sudarydamas Sutartį, privalo susipažinti su Sąlygomis ir su jomis sutikdamas, jas akceptuoti, pažymėdamas varnelę prie teiginio „Susipažinau su Sąlygomis ir su jomis sutinku“. Sąlygos yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos bei atsakomybė šalims internetu sudarius Sutartis, taip pat Šalių teises ir pareigas iki Sutarties sudarymo.
1.3.Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Sąlygas. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus prisiregistravęs Pirkėjas bus informuojamas registravimosi Internetinėje parduotuvėje metu ir, norėdamas užsakyti Prekes, privalės iš naujo akceptuoti pakeistas Sąlygas.
1.4. Pirkimo-pardavimo sutartys internetinėje parduotuvėje sudaromos su ne jaunesniais kaip 18 metų fiziniais asmenimis, išskyrus emancipuotus asmenis, taip pat juridiniais asmenimis.
II. Registracija ir asmens duomenų apsauga
2.1Pirkėjas-fizinis asmuo siekdamas užsisakyti prekių internetinėje svetainėje sutinka ir privalo pateikti asmens duomenis: vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį ir prekių pristatymo adresą. Suvesdamas duomenis, Pirkėjas patvirtina, kad sutinka, jog šiuos duomenis Pardavėjas tvarkytų Sutarties vykdymo tikslais.
2.2. Pirkėjas-juridinis asmuo pirmosios registracijos metu privalo nurodyti: pavadinimą, juridinio asmens kodą, buveinės adresą, PVM mokėtojo kodą, jei yra PVM mokėtojas, atsiskaitomąją sąskaitą.
2.3. Pirkėjas patvirtindamas šias Sąlygas sutinka, jog jo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, susiję su sutarties vykdymu.
2.4. Pirkėjas registruodamasis privalo nurodyti, sutinka ar ne, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.5. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo asmens duomenis naudoti tik sudarytų sutarčių vykdymo tikslais ir įsipareigoja asmens duomenų neatskleisti tretiesiems asmenims, išskyrus kiek toks atskleidimas yra būtinas siekiant įvykdyti šalių sudarytas sutartis.
2.6. Pirkėjas-fizinis asmuo turi teisę:
2.6.1žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
2.6.2 susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi;
2.6.3 reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų;
2.6.4 nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys.
2.7. Pirkėjui nesutinkant, kad būtų tvarkomi aukščiau nurodyti jo asmens duomenys, pirkimo-pardavimo sutartis nėra sudaroma. Tai neriboja Pirkėjo teisės atvykti į Pardavėjo parduotuvę Panevėžyje ir įsigyti jam reikalingą prekę.
III. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
3.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, būdą ir paspaudžia mygtuką “Užsakyti”.
IV. Pirkėjo teisės
4.1. Vartotojas turi teisę atsisakyti Sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (faksu ar elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti Prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo Prekės pristatymo dienos.
4.2. Vartotojo teisė atsisakyti Sutarties įgyvendinama vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".
4.3. Teise atsisakyti Sutarties Vartotojas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu Prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
4.4. Pirkėjas turi teisę gauti papildomą informaciją apie technines Prekės specifikacijas, jei Prekės aprašyme pateikta nepakankama informacija. Tokiu atveju Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėjo atstovus internetinėje parduotuvėje nurodytais telefono ar el. pašto adresais. Pardavėjas už konsultacijas Prekių pritaikymo, įrengimo ar naudojimo galimybes turi teisę pareikalauti papildomo užmokesčio.
4.5. Pirkėjas turi teisę atsispausdinti informaciją apie Prekes bei jų pagrindines savybes, taip pat šias Sąlygas. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas šia teise nepasinaudoja.
5.1.Pirkėjas privalo sumokėti už Prekes ir priimti jas šių Sąlygų nustatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją Internetinėje parduotuvėje nurodytu el. paštu ar telefonu.
5.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
VI. Pardavėjo teisės
6.1. Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
6.2.Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą (nutraukti Sutartį), jeigu Pirkėjas:
6.2.1nesumoka už Prekes per 7 (septynias) darbo dienas, nuo sąskaitos išankstiniam apmokėjimui gavimo dienos.
6.2.2 jei pristačius Prekę, nebuvo kam jos priimti;
6.2.3 neatvyko pasiimti Prekės per šiose Sąlygose nurodytą terminą.
6.3. Pardavėjas turi teisę laikinai ar visam laikui be perspėjimo apriboti Pirkėjo teisę prisijungti prie internetinės parduotuvės, jei Pardavėjas turi pagrįstų įtarimų, kad Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui.
VII. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu adresu 9 straipsnyje nurodytomis sąlygomis.
7.2. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos Prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę Prekę. Pirkėjui atsisakius priimti siūlomą pakaitinę Prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už Prekę iš anksto sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.
VIII. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
8.1. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos litais su PVM.
8.2. Pirkėjas atsiskaito už Prekes vienu iš šių būdų:
8.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių ar naudodamasis banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą.
8.2.2 Apmokėjimas grynaisiais pinigais Prekių pristatymo metu – Pirkėjas už prekes sumoka jų atsiėmimo metu UAB “Audionas” Parduotuvėje Kranto g. 11-3, Panevėžys
9.1.Įprastai Prekės Pirkėjui pristatomos per 3 (tris) darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo sąskaitą dienos. Nesant galimybės Prekes pristatyti per įprastą terminą, Pardavėjas praneša Pirkėjui planuojamą pristatymo terminą. Jei Pirkėjas nesutinka su pristatymo terminu, jis ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas privalo apie tai pranešti Pardavėjui. Tokiu atveju laikoma, kad Sutartis yra nutraukta.
9.2.Prekių pristatymas Pirkėjui:
9.2.1Pirkėjas, užsakymo metu, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjui netinkamai nurodžius pristatymo adresą, atsakomybė už netinkamą pristatymą tenka Pirkėjui;
9.2.2 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Preziumuojama, kad Pirkėjo nurodytu adresu esantis asmuo, sutinkantis priimti prekes, turėjo teisę jas priimti. Pirkėjui tenka atsakomybė, jei pristačius prekes jo nurodytu adresu, nėra kam priimti prekių. Tokiu atveju Pirkėjo pareiga sumokėti už pristatymą išlieka. Už pakartotinį pristatymą Pirkėjas privalo mokėti papildomai.
9.2.3 Ne vėliau nei dieną prieš pristatymą Pardavėjas informuoja Pirkėją apie pristatymo datą ir, jei įmanoma, preliminarų pristatymo laiką.
9.2.4 Prekes pristatomos per siuntų tarnyba.(galimi kiti pristymo būdai)
9.2.5 Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo vietą ir prekių svorį:
* Kai prekių suma iki 175 €. pristatymas 5,5€.
*Kai prekių suma nuo 175 iki 350 €. pristatymas 4,5€.
*Kai prekių suma nuo 350 iki 500 €. pristatymas 3,5€.
*Kai prekių suma virš 500 €. pristatymas 1€.
*Kainos nurodytos su PVM. Bendras siuntos svoris neturi viršyti 30kg. Esant svoriui virš 30 kg. pristatymo išlaidos perskaičiuojamos. Pristatymas į Kuršių Nerija nevykdomas.
9.2.6 Už pristatymą Pirkėjas moka išankstiniu mokėjimu pavedimu, pristatymo mokestį įrašant į išankstinio mokėjimo saskaitą.
9.3. Prekių atsiėmimas Parduotuvėse:
Pirkėjas gali atsiimti Prekes Parduotuvėje
- Panevėžyje, Kranto g. 11-3
9.3.1 Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas, skaičiuojant nuo Pardavėjo pranešime nurodytos pristatymo datos. Praleidus šį terminą, Pirkėjas negarantuoja, kad Prekes galės perduoti nurodytoje vietoje, taip pat turi teisę nutraukti Sutartį.
9.3.2 Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu, taip pat tinkamos formos įgaliojimą pateikęs asmuo.
9.4.Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
9.5. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti sąskaitą-faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl Prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
X. Prekių kokybės garantija
10.1.Prekėms suteikiama 12 mėnesių kokybės garantijos terminas, skaičiuojant nuo Prekės perdavimo Pirkėjui
10.2. Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims.
10.3. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Nuostoliai dėl duomenų praradimo ar atstatymo neatlyginami.
10.4. Nekokybiškos Prekės garantijos galiojimo laikotarpiu keičiamos ir remontuojamos nemokamai.
10.5. Kokybės garantija netaikoma Prekėms, kurios buvo netinkamai, nesilaikant vartotojo instrukcijos eksploatuojamos, saugomos, savarankiškai remontuojamos, ardomos ar pertvarkomos.
10.6. Apie nekokybišką Prekę Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui per 7 (septynias) dienas nuo kokybės trūkumo nustatymo.
XI. Prekių grąžinimas ir keitimas
11.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
Pagl WEEE direktyvą, perbrauktos šiukšlių dėžės su ratais ženklas reiškia, kad nebetinkamą naudoti gaminį ES reikia atiduoti perdirbti atskirai nuo kitų šiukšlių. Žiūrėti priedas Nr.2
11.2. Pirkėjui grąžinant Prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
11.1.1grąžinama Prekė turi būti originalioje, švarioje ir tvarkingoje pakuotėje;
11.1.2 Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
11.1.3 Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
11.1.4 grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
11.1.5 grąžinant Prekę kartu turi būti pateikiamas jos įsigijimo dokumentas ir užpildytas grąžinimo prašymas (Sąlygų 1 priedas).
11.3.Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, taip pat, kai kokybiškas prekes grąžina ne Vartotojas ar grąžinamos elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą -85.00).
11.4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į Pardavėjo parduotuves nurodytas 9.3 darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 valandos, arba atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto ar Pardavėjo kurjerio paslaugomis. Pardavėjo taikomi Prekių grąžinimo įkainiai pateikiami 9.2 punkte. Tuo atveju, kai Prekė grąžinama naudojantis 4.1 punkte nurodyta teise, Pirkėjui tenka Prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta Prekė ir/ar nekokybiška Prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias Prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis Prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų Prekių, jis grąžina Pirkėjui už Prekę(es) sumokėtus pinigus.
XII. Atsakomybė
12.1.Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetine parduotuve.
12.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Pardavėjas laikys, kad bet kuris asmuo, prisijungęs prie Internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, yra Pirkėjas.
12.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Sąlygomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
12.5. Pardavėjas neatsako už trečiųjų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapių turinį ir juose pateiktos informacijos teisingumą, net jei tokia nuoroda yra Internetinėje parduotuvėje.
12.6. Šalys atlygina viena kitai tik tiesioginius nuostolius.
XIII. Rinkodaros priemonės
13.1.Pardavėjas savo nuožiūra gali Internetinėje parduotuvėje skelbti įvairias akcijas. Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti skelbiamų akcijų taisykles ar jas nutraukti.
XIV. Apsikeitimas informacija
14.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo Internetinės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“ nurodytu faksu ar el. paštu arba pateikia telefonu.
XV. Baigiamosios nuostatos
15.1. Šalių sudarytoms Sutartims taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
15.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Sąlygų ar jas naudojant sudarytų Sutarčių sudarymo ir vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.